LV > Skola

Pie mums ir otrādi

(1/1)

Simon:
Daudzās skolās ir tā, ka studentam ilgāku laika periodu māca astroloģijas jēdzienus un terminus un tikai pēc gadiem viņam ir iespēja redzēt to, kā astroloģija atspoguļojas viņa dzīves notikumos, faktiski, tikai mācību beigās students nonāk pie sava horoskopa [to esmu pieredzējis dauzās skolās, kurās man bija nodarbības un lekcijas]. 

Bet pie  mums ir otrādi: students sāk mācības ar to, ka pasniedzējs viņam izsniedz, kā astrologi saka - rektificētu dzimšanas horoskopu:
- Kā simbolisku caurlaidi astroloģijā,
- kā studenta “kosmisko pasi”, ar kuru viņš ies tālākajā dzīvē. 
- kā pasniedzēja profesionālas atbilstības liecību [jo liecina, ka pasniedzējs to prot].
 
Pārfrāzējot viedā Hermeja vārdus - tas ļauj redzēt “augšas” un “lejas” saķeri savas dzīves mērogā, abstraktas lietas ļauj pietuvināt sev, un, kas ir ļoti svarīgi personības astroloģijā – apzināties savas personības kontūrus. Jo personības astroloģija sākas no “sava krekla” un “savas ādas” - sava horoskopa. 
Šī pieeja novērš tukšu “gaisa grābstīšanu” vai terminu bārstīšanu, kas maz ko izsaka, vai, mulsinošas pretrunas, kas rodas saprotot, ka esi sekojis teorijai, bet tās atbilstību realitātei nezini.
Un tas nav pareizi.

Navigation

[0] Message Index

Go to full version