Aprīlī pabeigta vēl viena attiecību pētījuma fāze: iznalizētas attiecības starp cilvēkiem un viņu radītajiem uzņēmumiem.
Sāku ar saviem klientiem un viņu uzņēmumiem.
Pēc tam turpināju ar pazīstamiem brendiem. Tādiem kā Boeing un Toyota, Adidas un Nike, Apple un IBM, Chevrolet un BMW, Nokia un Samsung, LEGO un IKEA, Netflix un Disney, Bosch un Dior, utt. utt.
Sākumā 50 piemērus. Pēc tam vēl 50, lai redzētu - vai skaits kaut ko maina. Principiāli nemaina.
Astroloģisks rezultāts:
1) uzreiz ir skaidrs, ka [līdzās veiksmīgām kompanjonu attiecībām] attiecības starp dibinātajiem un uzņēmumiem kopumā ir krietni labākas nekā citās grupās (dzimumu attiecībās, paaudžu attiecībās, cilvēka un sistēmas attiecībās). Pie tā bija grūti pierast, jo cilvēciskajās attiecībās itkā ir prasība pēc lielakas harmonijas nekā darbā, pat, radošā darbā.
2) ir skaidrs, kādi rādītaji ir jāizslēdz un kādi ir nepieciešami laba uzņēmuma dibināšanā.
3) Un kas ir svarīgi - tas nav autoritatīvs viedoklis vai teorija, bet zināšanas, kas var noderēt ikvienam, kas mācās astroloģiju, un it īpaši klientam, kurš grib kaut ko uzsākt vai, interesējas par saderību ar kompanjonu.
Filosofisks rezultāts:
ietekmēja pasaules ainu. Ja runājam par uzņēmumu radītajiem un uzņēmumiem [no kuriem daudzi pārtapuši pasaules korporācijās, kurās iesaistīts milzīgs cilvēku skaits, bet, vēl lielāks cilvēku skaits izmanto to radītos produktus]...un nezimirsīsim, ka daudziem viss dzima garāžās, virtuvēs un universitāšu kampusos... mūsu laikmeta pasaule ir lielākā mērā radoša darba rezultāts, nekā dažbrīd šķiet.